Murat Akdemir: Medyatik Şehirler Listesine Girebilmek
-Çağımız 'Medya ve İletişim Çağı'.Eskiden, medya derken, sadece radyo, televizyon, gazete ve dergiler akla gelirdi.
-Çağımız 'Medya ve İletişim Çağı'.
Eskiden, medya derken, sadece radyo, televizyon, gazete ve dergiler akla gelirdi. Bugün İnternet Çağındayız ve telekomünikasyon aldı başını gidiyor.
-Çok değişik mecralarda işleyen Sosyal Medya platformlarının takibindeki çocuğundan, gencine orta yaşlısından, en yaşlıya, hatta 1-2 yaşındaki bebeklere kadar, herkesin elinde ya da önünde bir telefon, tablet ya da bilgisayar ekranları var. 2-3 yaşından, 80-90 yaşına kadar herkes adeta büyülenmiş vaziyette, medyanın çok daha fazlası olan sosyal medyada her konu ve mevzuyu adeta görev edinmişçesine, uyanır uyanmaz başlayıp, yatağa uzanıp uyumaya başlayacağı ana kadar, bu mecranın içinde kah resim ve videolar seyrederek, kah bir şeyler okuyup, bir şeyler yazarak kendi resim ve vidolarını atarak, eğlenip oyalanıp gitmektedir.
-İşte, bu otobanlardan da daha işlek olan medya trafiğinde dikkatleri kendi üzerine çekebilenler, bir anda medyatik olup şöhret sahibi oluyorlar.
-Birçok insan, alan ve kesim gibi, bu medya pastasından payını fazlasıyla alan şehirlerimiz var ve bu sayede ünlenen şehirler, daha fazla ilgi görüp, daha fazla ziyaretçi çekiyorlar. Aynı zamanda ünlenen yöre ve şehirlere ait ürünler de daha fazla rağbet görmeye başlıyor. Bu yörelerin balı, kaşarı, peyniri, lokumu, sucuğu daha fazla satılıyor.
-Siirt'imizin daha fazla tanınır olmasının bir yolu da daha fazla medyatik olmaya bağlı. Üstelik bu yol, en kestirme ve ucuz yoldur.